ضربه بزرگ وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به تروریست‌ها | شبکه تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان متلاشی شد-راهبرد معاصر
پزشکیان: عربستان برادر ماست | وزیر خارجه عربستان: اختلاف با ایران را برای همیشه کنار می‌گذاریم ضربه بزرگ وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به تروریست‌ها | شبکه تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان متلاشی شد نماینده تهران در مجلس: حاضرم به جای پزشکیان من چندین بار کشته شوم! نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود رئیس جمهور ایران به منزل شخصی امیر قطر دعوت شد | پذیرایی خاص شیخ تمیم از پزشکیان پزشکیان در نشست مطبوعاتی مشترک با امیر قطر: باید از تحقق اهداف پلید رژیم صهیونیستی جلوگیری کنیم موافقت با عضویت ایران به عنوان ناظر در اتحادیه اوراسیا رئیس‌جمهور: اسرائیل ما را وادار به عکس‌العمل می‌کند در کمیسیون امنیت ملی با حضور وزیر امور خارجه چه گذشت؟ دستور پزشکیان برای رسیدگی جدی به فروش فیلترشکن و زمینه‌های رواج آن شبکه خبر: ضربه مهلکی به اهداف صهیونیستی وارد شده است سپاه پاسداران: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم موشک باران اسرائیل | بیانیه سپاه پاسداران منتشر شد عملیات موشکی ایران علیه اسرائیل | سپاه اطلاعیه می‌دهد پیام رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار نیلفروشان

ضربه بزرگ وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به تروریست‌ها | شبکه تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان متلاشی شد

در پی اقدامات تروریستی روز‌های اخیر در سیستان و بلوچستان که توسط عناصر گروهک تروریستی «جیش الظلم» و جریان وابسته صورت گرفت، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان ضربه سنگینی به عاملان این حوادث وارد کردند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۲۵۹۰۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ در پی اقدامات تروریستی روز‌های اخیر در سیستان و بلوچستان که توسط عناصر خودفروخته گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه صورت گرفت و منجر به شهادت تنی چند از شهروندان بلوچ اهل سنت و نیز تعدادی از حافظان امنیت استان شد، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان ضربه سنگینی به عاملان این حوادث وارد کردند.

در این راستا سلسله اقدامات اطلاعاتی گسترده و همپوشانی عملیاتی صورت گرفته، منجر به قرارگرفتن تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان (عج) شده و شبکه تروریستی مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شود.

سلسله عملیات صورت گرفته شب گذشته منجر به درگیری چند ساعته حافظان امنیت با تروریست‌های مذکور شده و در نتیجه تعداد سه نفر از آنها به هلاکت رسیده و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند.

لازم به ذکر است در پی این عملیات مقتدرانه تعداد زیادی سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه از مقر تروریست‌ها کشف و ضبط شد. / فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار